به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرمانشاه دکتر نوروزی با همراهی روسای ادارات بازرسی و حراست شهرداری و اداره ارتباطات و امور بینالملل از برخی مناطق و سازمان های شهرداری بصورت سرزده بازدید و از نزدیک در جریان خدمات به شهروندان قرار گرفت.
شهردار کرمانشاه گفت: در بازدید های سرزده و بدون اطلاع می توان بصورت ملموس تری در جریان درخواست و مطالبات شهروندان و چگونگی خدمات دهی مناطق و سازمان های شهرداری قرار گرفت.
دکتر نوروزی افزود: نوع بازدید هایی که امروز انجام گرفت با موارد مشابه متفاوت بوده و مدیران مناطق و سازمان ها به هیچ وجه از قبل در جریان این دیدارها قرار نگرفته اند، و بطور حتم چنین بازدید هایی برای همه مناطق و سازمان ها بصورت سرزده در برنامه های آتی قرار خواهد داشت و با جدیت آن را ادامه می دهیم تا رضایت حداکثری شهروندان را از خدمات شهرداری بدست آوریم.
دکتر نوروزی ادامه داد: با توجه به تعداد درخواست و شکایت های شهروندان در دیدارهای مردمی و تماس با سامانه ۱۳۷ تصمیم گرفتیم از این پس بازدید هایی بصورت سرزده داشته باشیم و از نزدیک در جریان کیفیت خدمات رسانی به شهروندان قرار بگیریم.
شایان ذکر است شهردار کرمانشاه بصورت سرزده مناطق یک،دو، پنج،هفت و سازمان سرمایه گذاری بازدید نموده، نکات و تذکرات لازم را به مدیران و پرسنل جهت ارتقای کیفیت خدمات یادآور شدند.
نظرات
دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.