شهرداری کرمانشاه

صندوق صوتی سامانه 137 شهرداری کرمانشاه توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری راه اندازی شد.

تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲
news-180c34cb1a.jpg

 

امروز با توجه به پیشرفت علم و فناوری در تمام حوزه های خدمات شهری جهت رسیدگی بهتر و سریعتر به درخواست های شهروندان، سامانه های مختلفی طراحی و راه اندازی شده است. یکی از این سامانه ها که پل ارتباطی شهروندان با مدیران شهری می باشد سامانه ۱۳۷ میباشد. 

کارکرد این سامانه به این صورت میباشد که شهروندان گرامی جهت اعلام مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود اقدام به تماس با مدیران شهری با شماره ۱۳۷ خواهند نمود و کارشناسان این حوزه پاسخگو و ارجاع دهنده موارد دریافتی به بخش های مربوطه می  باشند. 

اما در برخی موارد که امکان پاسخگویی سریع توسط کارشناسان مقدور نباشد، رسالت خدمت رسانی به  تماس های گرفته شده ناقص مانده  و ارائه خدمات به موقع پرسنل خدوم شهرداری کرمانشاه میسر نخواهد شد. 

لذا در راستای بهبود وضعیت پاسخگویی و خدمت رسانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تصمیم به راه اندازی صندوق صوتی سامانه 137 گرفت. 

این سامانه یک برنامه تحت اندروید می باشد که در اختیار شهردار و مدیران محترم شهرداری کرمانشاه خواهد بود که با ذخیره سازی تماس های صوتی و ارجاع به واحد مربوطه رسالت خود را به درستی انجام خواهد داد. 

صندوق صوتی سامانه 137 به شهردار کلانشهر کرمانشاه و همچنین تمامی مدیران مناطق، سازمانها و ادارات تابعه این امکان را می‌دهد که هر لحظه پیام‌های صوتی شهروندان را رصد نموده و نتیجه این درخواست را مشاهده نمایند. 

راه اندازی صندوق صوتی اندرویدی سامانه 137 شهرداری کلانشهر کرمانشاه خدمتی دیگر از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به عموم جامعه شهری و همکاران شهرداری می باشد.

 

نویسنده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات واحد پورتال

خبرهای مرتبط

خبر مرتبط با این خبر یافت نشد .

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه