شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه خبر داد؛ کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی

تاریخ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۳
news-9c6afd7fdf.jpg

‍ 

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس فرهاد فرهودی اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی ۱۲۵ آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است.

وی با اشاره به مسدودسازی شماره‌هایی که به عنوان مزاحم سامانه شناخته می‌شوند، افزود: در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه ۱۲۵ جلوگیری می کند..

رئیس سازمان آتشنشانی کرمانشاه تصریح کرد: راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه ۱۲۵ کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است.

وی ادامه داد: پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند.

نویسنده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری - خ

خبرهای مرتبط

خبر مرتبط با این خبر یافت نشد .

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه