شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه بیست و شش دیدار مردمی در محلات مختلف شهر داشته است

تاریخ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲
news-9d388bbdeb.jpg

 

مدیر کل حوزه شهردار کرمانشاه با بیان اینکه دیدارهای مردمی شهردار از محل کار به داخل محلات منتقل شده است افزود :این موضوع باعث مشاهده ی مشکلات محلات از نزدیک میشود و بهتر میتوان تصمیمات لازم را برای حل آن اتخاذ کرد .

ناصر نوروزی گفت :از اواخر تیرماه تاکنون شهردار کرمانشاه همراه با تمام معاونان خود در مساجد ۲۶ محله شهر با مردم ملاقات چهره به چهره داشته است و حدود ۴ هزار نفر در این دیدارها شرکت و کم و کاستی های محل زندگی خود در حوزه مسائل شهری را مطرح کرده اند .

وی با اشاره به اینکه در حوزه دفتر شهردار نیز تغییرات جدید و مثبتی انجام شده است یاد آور شد :در سالیان قبل تنها یک فرد به عنوان مسئول دفتر در حوزه شهردار حضور داشت و با توجه به حجم بالای جلسات ،مراجعات ،درخواست های ملاقات ،و دریافت نامه ها، عملا به نتیجه رسیدن کارها با وجود یک نفر چندان امکان پذیر نبود و نارضایتی هایی به دنبال داشت . 

ناصر نوروزی تصریح کرد :هم اکنون در کنار مسئول دفتر سه بخش جدید با عنوان های ملاقات های مردمی ،پیگیری و بایگانی اسناد به حوزه دفتر شهردار اضافه شده است که ایجاد نظم ،به نتیجه رسیدن سریعتر کارها ،و رضایت مندی مراجعه کننده ها از نتایج این تغییرات می باشد .

مدیر کل حوزه شهردار خاطرنشان کرد :در بخش ملاقات های مردمی ملاقات شهردار به همراه تمام معاونان خود توسط همکاران واحد مربوطه از قبل  اطلاع رسانی میشود .

وی گفت :در کرمانشاه ۸ منطقه شهرداری داریم که هر منطقه ۲تا ۳محله دارد و روند برنامه ریزی هم به این صورت است که هر هفته در یکی از مساجد مناطق دیدار مردمی برگزار میشود و تلاش میکنیم تعادل میان تمام مناطق  برقرار شود .

ناصر نوروزی افزود :البته دیدارهای شهردار در مناطق با اولویت محلات کم تر برخوردار بوده است به گونه ای که تا به امروز تیم کاری شهردار در اکثر این محلات حضور یافته اند 

وی تصریح کرد :در بخش پیگیری ،طبق نوع درخواست و مشکلات ،شهروندان  به همکاران مربوطه که با تمام قوانین و مقررات آشنایی دارند ارجاع داده میشوند و با توجه به اختیاراتی که از سوی شهردار به این افراد داده شده به موضوعات مردم رسیدگی  و دستورات لازم برای حل آن صادر میشود

 مدیر کل حوزه شهردار گفت :با این روش مطالبات اشخاص سریعتر به نتیجه می‌رسد و مراجعه کنندگان مطلع می‌شوند برای به نتیجه رسیدن کار خود چه مراحل قانونی و یا اداری را طی کنند 

ناصر نوروزی با اشاره به اینکه شهردار در هر روز ۳تا ۴ جلسه  با مسئولان ،کارکنان ادارت ،اعضای شورای شهر و قشرهای مختلف مردم دارد افزود :قطعا هر جلسه ای مصوبات و خروجی های  مخصوص به خود را دارد که مستندات آن در اختیار واحدبایگانی اسناد قرار میگیرد و در جلسات بعدی درصد اجرای مصوبه گزارش و مشکلات ایجاد شده حل میشود و این ارائه گزارش تا زمانی ادامه دارد که مصوبه به صورت  ۱۰۰ درصدی اجرا شود.

وی گفت :در تمام کلان شهرهای کشور سیستم حوزه ی دفتر شهردار به این صورت است و ما نیز در گام اول با مطالعه و سپس الگو پذیری از دیگر شهرداری های کشور که تجربه ی موفقی داشتند این تغییر را همزمان با آمدن دکتر نادر نوروزی به شهرداری  اجرایی کردیم 

مدیر کل حوزه شهردار کرمانشاه تعداد کارکنان دفتر شهردار را ۱۲نفر اعلام کرد وگفت :طبق نظر سنجی های انجام شده در سامانه ۱۳۷ پس از ایجاد این تغییرات میزان رضایت مندی مراجعه کننده گان  بیشتر و  درصد شکایات نیز کمتر شده است .

وی یاد آور شد در کنار فعالیت مسیول دفتر و کارکنان سه بخش ایجاد شده، برخی از مصوبات را که از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد را به عنوان مدیر کل حوزه شهردار شخصا پیگیری میکنم.

نویسنده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری - خ

خبرهای مرتبط

خبر مرتبط با این خبر یافت نشد .

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه