رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ١۶ هزار و ۵٩٨ درخواست مردمی در سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه ثبت شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس نساء هاشمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ١۶ هزار و ۵٩٨ درخواست مردمی در مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه ثبت شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین درخواست های مردمی و پیگیری مشکلات با ۲ هزار و ۸۵۹ مورد مربوط به منطقه ۵ بوده است افزود: منطقه ٧ با ۲هزار و ۶۷۸ درخواست و منطقه ۴ با یک هزار ۹۱۸ درخواست در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.
رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه، بیشترین درخواست به تفکیک دسته بندی را با هفت هزار ۳۳۷ مورد مربوط به حوزه خدمات شهری اعلام و تصریح کرد: حوزه فنی و عمرانی با سه هزار و ۸۷۹ درخواست، فضای سبز با ۲هزار و پنج درخواست، اجرائیات با یک هزار ۷۵۴ درخواست و حوزه شهرسازی و معماری با ١۵١۴ درخواست در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.
هاشمی در ادامه جمع آوری زباله با یک هزار ۷۵۸ درخواست، نظافت یک هزار و ۷۵۶ درخواست و آسفالت با یک هزار و ۲۹۹ درخواست را بعنوان بیشترین درخواست ها به تفکیک زیر دسته اعلام کرد.
وی با بیان اینکه از تعداد ١۶ هزار و ۵٩٨ درخواست ثبت شده، تعداد ١٢ هزار و ١٣١ درخواست پاسخ داده شده است گفت: منطقه دو با ٨٠ درصد رتبه اول در پاسخگویی به درخواست های ثبت شده را کسب کرده است، همچنین منطقه ۶ با ٧٧ درصد و منطقه ٨ با ٧۵ درصد در رتبههای دوم و سوم پاسخگویی به درخواست ها قرار دارند.
رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه در پایان با بیان اینکه حوزه اداری مالی و اتوبوس رانی هرکدام با ٢ مورد کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند خاطرنشان کرد: همکاران ما در این مجموعه بصورت شبانه روز آماده دریافت مشکلات در تمامی حوزههای شهری هستند و مردم کرمانشاه میتوانند طی تماس با سامانه ١٣٧، مشکلات شهری را اعلام و نتیجه پیگیری را نیز دریافت کنند.
نظرات
دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.