شهرداری کرمانشاه

رسیدگی به شکایات و پیگیری درخواست های مردمی جز اولویت های کاری بازرسی شهرداری کرمانشاه است .

تاریخ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
news-fc69749ca9.jpg

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، در دیدار کارکنان اداره کل بازرسی شهرداری با شهردار ، دکتر نادر نوروزی  با بیان اینکه مطالبات مردم باید پیگیری و نتیجه ی آن به اطلاع مراجعه کنندگان برسد تصریح کرد :

عمل کرد دقیق در این حوزه موجب میشود حقی ضایع نشود .

 

شهردار کرمانشاه افزود :ارتباط شهروندان با شهرداری مقوله ی بسیار مهمی است و باید از ایده ها و نظرات مردم در اجرای برنامه ها استفاده کنیم چرا که این ارتباط دو سویه رضایت مندی  بیشتر را به دنبال دارد و موجب رفع نقاط ضعف میشود .

 

همچنین در این دیدار  مدیر کل بازرسی شهرداری کرمانشاه از دریافت ۷ هزار نامه تا اوایل اسفند ماه سال‌جاری به بخش بازرسی خبردادو گفت :تمامی این نامه ها به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و کارشناسی میشود .

شرفی همچنین از اجرای برنامه های مختلف با هدف عدالت اداری میان کارکنان شهرداری خبر داد و افزود :خوشبختانه در تمامی زمینه ها با حمایت شهردار توانسته ایم برنامه ها را سریعتر عملیاتی و به نتیجه برسانیم .

 هاشمی مسئول سامانه ۱۳۷ نیز گفت :از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۹ هزار تماس و مراجعه مردمی به سامانه ۱۳۷ داشته ایم که از این آمار ۴۵ درصد در حوزه خدمات شهری و ۲۷ درصد هم در حوزه موضوعات فنی و عمرانی بوده است.

وی افزود :در سامانه ۱۳۷ توانسته ایم پاسخگو ی ۸۳ درصد تماس ها و مراجعات باشیم و مابقی درخواست ها  نیز در حال پیگیری است .

نویسنده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری - خ

خبرهای مرتبط

خبر مرتبط با این خبر یافت نشد .

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه