شهرداری کرمانشاه

پاسخگویی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه به شهروندان در سامانه سامد ؛ فرهاد تاب زر: پاسخگویی به مطالبات شهروندان وظیفه همه مدیران و پرسنل شهرداری است.

تاریخ ۰۶ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
news-3264b84cfe.jpg

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه دکتر فرهاد تاب زر معاون مالی و اقتصادی شهرداری با حضور در سامانه سامد به تماس های شهروندان پاسخ داده و دستورات لازم را جهت حل مشکلات و مطالبات آنان صادر نمودند.

تاب زر در این مرکز گفت: پاسخگویی به شهروندان و پیگیری مطالبات این عزیزان وظیفه ای است که همه مدیران به ویژه در مدیریت شهری باید به آن عمل کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در شهرداری تا جاییکه توانستیم سعی کرده‌ایم که درخواست و مطالبات شهروندان را شنیده و برای تحقق آن پیگیری کنیم، در این راستا نیز شهردار محترم هم در دفتر شهردار و هم در مساجد به شهروندان پاسخگو بوده و در جلسات نیز بر تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته های آنها تأکید دارند.

تاب زر در پایان گفت: شهروندان عزیز کرمانشاهی می توانند علاوه بر حضور در مناطق یا سازمان های شهرداری طی تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری مشکلات و مطالبات خود را بیان کنند و اطمینان داشته باشند که به این درخواست ها رسیدگی لازم خواهد شد.

نویسنده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری - خ

خبرهای مرتبط

خبر مرتبط با این خبر یافت نشد .

نظرات

دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.

ارسال دیدگاه