به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرمانشاه دکتر فرهاد تاب زر معاون مالی و اقتصادی شهرداری با حضور در سامانه سامد به تماس های شهروندان پاسخ داده و دستورات لازم را جهت حل مشکلات و مطالبات آنان صادر نمودند.
تاب زر در این مرکز گفت: پاسخگویی به شهروندان و پیگیری مطالبات این عزیزان وظیفه ای است که همه مدیران به ویژه در مدیریت شهری باید به آن عمل کنند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در شهرداری تا جاییکه توانستیم سعی کردهایم که درخواست و مطالبات شهروندان را شنیده و برای تحقق آن پیگیری کنیم، در این راستا نیز شهردار محترم هم در دفتر شهردار و هم در مساجد به شهروندان پاسخگو بوده و در جلسات نیز بر تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته های آنها تأکید دارند.
تاب زر در پایان گفت: شهروندان عزیز کرمانشاهی می توانند علاوه بر حضور در مناطق یا سازمان های شهرداری طی تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری مشکلات و مطالبات خود را بیان کنند و اطمینان داشته باشند که به این درخواست ها رسیدگی لازم خواهد شد.
نظرات
دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.