به گزارش روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی آرش شمس رئیس اداره رفاه و سلامت شهرداری ضمن شرح عملکردی دوران تصدی خود افزود خوشبختانه از زمان آغاز مدیریت دکتر مردافکن در حوزه سرمایه انسانی اقدامات ارزنده ای در جهت رفاه پرسنل صورت گرفته و ایشان به واقع و به جدّ همواره پیگیر امورات رفاهی پرسنل شهرداری بوده اند و ضمن سفارش بسیار بر لزوم توجه به بحث رفاه پرسنل، به فعالیت موثر اداره رفاه و سلامت کارکنان تاکید داشته اند و بنده نیز از زمان تصدی این مسئولیت توصیه ها و منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دادم و با همکاری کارشناسان این اداره سعی نمودیم بیشترین خدمت را به پرسنل شهرداری ارائه نماییم.
شمس در ادامه اقدامات انجام شده توسط اداره رفاه و سلامت شهرداری را از زمان تصدی خود با عناوین ذیل به تفکیک اعلام نمود؛
*حوزه بیمه تکمیلی:*
خوشبختانه در حوزه بیمه تکمیلی با زحمات و تلاشهای همکارانم در اداره رفاه و سلامت اقدامات قابل توجهی انجام گرفت که از آن جمله تهیه نرم افزار جامع بیمه تکمیلی برای اولین بار در شهرداری بوده است( تا قبل از تهیه این نرم افزار اطلاعات بیمه تکمیلی پرسنل بصورت پراکنده و نامنظم بود که با تهیه این نرم افزار نظم خاصی بر اطلاعات بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری برقرار شد که بعنوان یک بانک اطلاعاتی بیمه تکمیلی پرسنل همواره قابل استفاده است)
*خدمات رستوران و غذا خوری:*
۱- طراحی نرم افزار رستوران برای ثبت کلیه غذای های مصرفی پرسنل توسط اداره رفاه و سلامت بصورت درخواست سیستمی و از طریق سایت شهرداری.
۲-نظارت بر رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی توسط افراد شاغل در رستوران.
۳-پیگیری و نظارت جهت ارتقاء کیفیت غذا
۴-نظارت کامل بر درخواست های غذا جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی.
۵-برنامه ریزی جهت کاهش منطقی میزان. غذاهای مصرفی که از عدد ۱۴۰۰۰ پرس در آبان ماه به حدود ۷۰۰۰ پرس در دی ماه کاهش یافته است.
*خدمات رفاهی انجام شده:*
۱- انعقاد تفاهم نامه با درمانگاه فوق تخصصی چشم بیمارستان بیستون با تخفیف ۲۰ درصدی درکلیه هزینه های درمانی.
۲- انعقاد تفاهم نامه با بیمه دانا جهت بهره مندی پرسنل از خدمات بیمه ای بصورت اقساط ۱۲ ماهه.
۳- انعقاد تفاهم نامه با درمانگاه سورنا جهت ارائه خدمات درمانی با تخفیفات ۲۰ درصدی.
۴- انعقاد تفاهم نامه با نمایندگی فرش محتشم جهت ارائه خدمات تخفیفی و اقساطی خرید فرش.
۵-انعقاد تفاهم نامه با فروشگاه معتبر فروش موبایل با پیش پرداخت ۳۵ درصد و اقساط۶ ماهه.
۶- ایجاد کانون شهرداری کرمانشاه در بانک. رسالت جهت انجام امور اعتبار سنجی و تسهیل خدمات بانکی به پرسنل شهرداری.
۷- در حال انعقاد تفاهم نامه با شرکت اسنوا در زمینه خرید لوازم خانگی تا سقف ۳۰ میلیون در اقساط ۱۸ ماهه برای پرسنل شهرداری.
*خدمات تعاونی مسکن برای پرسنل شهرداری:*
۱-اعلام فراخوان به کلیه پرسنل فاقد مسکن جهت ایجاد بانک اطلاعاتی جامع پرسنل فاقد مسکن.
۲- تهیه نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنل فاقد مسکن و ثبت اطلاعات پرسنل در این نرم افزار.
۳- مکاتبه و رایزنی با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاسیس تعاونی مسکن جدید.
نظرات
دیدگاهی برای این خبر ارسال نشده است.